Well designed

Jan Kolkon kirja Well designed pitää asiakasempatiaa lähtökohtana onnistuneelle tuotekehittämiselle. Hän tarjoaa ratkaisuja asiakasempatian saavuttamiseen.

https://hbr.org/product/well-designed-how-to-use-empathy-to-create-products-people-love/13915E-KND-ENG

Kolko luo kuvakulmaa tuotekehitykseen, jossa hakeudutaan lähelle asiakkaan elämää ymmärtämään piileviä tarpeita ja uusia keinoja tuottaa asiakkaalle arvoa.  Kirjailija on kriittinen ripeyden yliarvostamiseen, joka estää syventymiseen asiakkaan ymmärtämiseen.  Kirjassa johtavana ajatusmallina on yhteyden saaminen asiakkaan ajatteluun. Kolko puhuu asiakasempatiasta, tarinankerronnasta ja monimutkaisten ratkaisujen havainnollistamisesta visualisoinnin kautta.  Avainsanoja ovat “ethnographic research”,  ”emotional connection”, ”empathy”, ”storytelling”, ”customer engagement”, ja “visual presentations to simplify complex ideas”.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s